piatok 6. septembra 2019

Prečo blog Mňam, tak to si dám!

Prečo blog Mňam, tak to si dám!
Najprv som len vravela, ak niekomu pri vychutnávaní chutilo, čo a ako som pripravila, uvarila, upiekla. Potom som to začala fotografovať, ak nebola možnosť ukázať ’v  realite’ a dať ochutnať-aby som mohla emailom poslať aspoň obrázok-na ňom všetko v skutočnosti už v brušku-ostalo nedotknuté. Po obrázkoch prišli milé vypýtania si receptu-a rada som posielala s úsmevom a vďakou, že chutí. A mala radosť, ak ste podľa receptu pripravili a vychutnali. A jasné, bola rada, keď ste sa pýtali, či môžete poslať recept ďalej-ako inak, nech teší a padne na úžitok, každému. Teraz mi napadlo, že možno bude dobre, ak budú mať obrázky a recepty svoju vlastnú adresu-a vy sa s nimi budete môcť stretnúť, keď budete chcieť. Tak preto blog Mňam, tak to si dám! Všetko na ňom zverejnené je vyskúšané, overené, navarené, pripravené, upečené-tak ako mi napadlo, že by mohlo byť dobré a chutiť. Snáď to tak bude aj u vás. Žiadny recept však nie je príkaz-ak nie je vaša celozrnná múka či také cestoviny, nahraďte tak, aby vám chutilo-veď len čo chutí, padne na úžitok. Trebárs celozrnnú múkou bielou a bielymi cestovinami. Je pravda, že veľa vlákniny ani jedno ani druhé nemá, no ak si dáte čerstvú zeleninu a ovocie, ľahko vlákninu doplníte. S chuťou, aby padla na úžitok. A trochu zeleniny a ovocia zvládne každý, isto máte nejaké obľúbené. Alebo ešte inak-je jasné, že mrkva je zdravá-no ak ju zjete s ne-chuťou, ťažko vám ku zdraviu pomôže. Aspoň myslím. Tak hľadajte, čo je vaše, určite sa nájde veľa zdravého, čo vám chutí-a keď budú moje recepty inšpirácia, verím, že odovzdali, čo treba-na zdravie!A samé správne chute-nielen v jedle, aj v žití. A jasné, rada sa v blogu s vami podelím o každý zlepšovák, na ktorý som pri varení, pečení, príprave prišla-a funguje. Nech pomôže:k chuti, úsmevu a dobrému pocitu v srdci a očiach tých, na ktorých záleží-vrátane vás.
Maja Kadlečíková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.