utorok 1. októbra 2019

Voňavé cestoviny s opraženými hríbikmi a petržlenovou vňaťou na masle.

Voňavé cestoviny s opraženými hríbikmi a petržlenovou vňaťou na masle.
Suchohríby sú výborné čerstvé, potešia aj sušené-tá vôňa pri otvorení skleného pohára, kde ich skladujem! A petržlenová vňať z mrazničky a kúsok masla z chladničky k tomu. Čo viac? Predsa cestoviny, ja som dala celozrnné trubičky. Za pár minút bolo jedlo na stole-a v tanieri-a vzápätí v brušku.
Suchohríby som prepláchla, zaliala teplou vodou a nechala ‘vykúpať’.Do hrnca som dala studenú vodu, soľ, nechala zovrieť-ak sa ponáhľate, zverte zovretie rýchlovarnej kanvici. Hríby zliala, prepláchla, nechala odkvapkať na site. Na panvičke zohriala olej-pridala pre chuť a vôňu plátok masla, s olejom sa nebude prepaľovať, hríby, opiekla, trošku podliala a dusila pod pokrievkou, postačí 10-15 minút. Nakoniec osolila, ak by som hneď, hríby stvrdnú, vmiešala petržlenovú vňať z mrazničky-ak máte radi, pridajte pretlačený cesnak a nechajte prehriať. Do vriacej osolenej vody dala cestoviny, domäkka uvarila, zliala. Prepláchla vlažnou vodou. Odkvapkané premiešala s hríbami-a o pár minúť nebola hladná.
Fotografia, text, realizácia © Maja Kadlečíková



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.