sobota 26. októbra 2019

Raňajková kaša s figami-sladkosť, čo udrží hmotnosť.

Raňajková kaša s figami-sladkosť, čo udrží hmotnosť.
Mnohí na nečakané zmeny počasia reagujú svojsky-nie sú spokojní a to, čo nepredpokladajú, nevítajú s otvorenou náručou. Ja som  prekvapeniami pani prírody-veď vie svoje, nadšená. Veď nám v záhrade dozrela druhá úroda čerstvých fíg! Slnko je skvelé a žitie prajné-minimálne figami.Nielenže sú skvelo sladké, ale postarajú sa o dobrý tlak krvi, správnu hmotnosť vďaka vláknine, znížia hladinu cukru v krvi, zdravo zasýtia a budete vďaka nim bezchybne vidieť-presnejšie, posilnia zrak. Mám rada čerstvé, priamo zo stromu umyté rannou rosou. Do kaše po zobudení sa priam pýtali.
V miske som premiešala ovsené vločky, ražné vločky, štipku škorice, ošúpaný na tenké plátky nakrájaný zázvor, biely jogurt, vmiešala umyté nakrájané figy a ochutnávala hneď cestou k stolu. Keď som si zaň sadla, bola som rada, že mi ešte niečo v tanieri ostalo. Zostalo, figami som nešetrila. Ak by bola kaša hustá, rozrieďte acidofilným alebo sladkým mlieko, napríklad. Ja kašu acidofilným mliekom ešte aj zapíjam. Tak, na sladké aj figové žitie! Dostať figu či dokonca hneď pár môže byť aj výborné, celkom určite.
Fotografia, text, realizácia © Maja Kadlečíková


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.