sobota 26. októbra 2019

Svieži mrkvový šalát s citrónom a zázvorom na šalátovom liste.

Svieži mrkvový šalát s citrónom a zázvorom na šalátovom liste.
Mrkva a citrónová šťava je moje-no mala som chuť aj na sviežu jemnú chuť elegantnej zázvorovej štipľavosti. A aby som ani lyžicu zo šuplíka nemusela vybrať a hneď sa doňho pustila, dala som si šalát-na čerstvý šalátový list a hrýzla doň ako do chlebíka. Tentoraz mrkvovo-šalátového s úsmevom citrónu a zázvoru.
Mrkvu a čerstvý zázvor, dávkujte podľa chuti na zázvor a jeho obľuby, som ošúpala, najemno postrúhala, vmiešala citrónovú šťavu a olivový olej-vitamín A v mrkve sa rozpúšťa v tuku a naložila na čerstvý prepláchnutý šalátový list. Chytila do ruky a zjedla ako chlebík s nátierkou. Je to dobrý tip aj na servírovanie-naložte šalát na-šalát a listy uložte na misu ako kvet.Verte, nádhera, všetci budú chcieť ochutnať aj bez využitia príboru-ten ostane čistý v príborníku.
Fotografia, text, realizácia © Maja Kadlečíková


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.