utorok 26. novembra 2019

Expresné maslové ryžové cestoviny s cesnakom, hráškom a acidofilným mliekom.

Expresné maslové ryžové cestoviny s cesnakom, hráškom a acidofilným mliekom.
Do hrnca som dala ryžové cestoviny, mrazený hrášok, pár ošúpaných, nakrájaných strúčikov cesnaku, rascu-aby hrášok nenadúval, strúhaný muškátový oriešok, štipku, vo väčšom množstve môže byť toxický, a mletú červenú papriku pre farbu a chuť. Zaliala vriacou vodou z rýchlovarnej kanvice, osolila, dala na sporák, zapla na maximum, aby voda neprestala vrieť, potom stíšila, premiešala a za stáleho vrenia na minime pod pokrievkou za 15-20 minút domäkka uvarila. Všetko naraz som zliala, prepláchla vlažnou vodou-môžete, nemusíte, ja mám radšej krátko prepláchnuté, do horúcich cestovín vmiešala pár plátkov masla-roztopilo sa okamžite a tá vôňa!, premiešala, dala na tanier, pridala trochu acidofilného mlieka-jogurt ani kyslú smotanku som nemala k dispozícii a mala na niečo podobné chuť. Ak máte jogurt alebo kyslú smotanku, neváhajte-poslúži však aj acidofilné či kyslé mlieko. Expresné cestoviny sú ale skvelé aj bez neho-iba s maslom.Ak nemáte ryžové alebo nie sú vaše, nahraďte ich obľúbenými alebo tými čo nájdete práve v kuchyni.  
Fotografia, text, realizácia © Maja Kadlečíková



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.